Baggrund
Hjem » Kundeservice » Bestilling af bredbånd » Vi opsiger nemt din gamle udbyder af bredbånd

Vi opsiger nemt din gamle udbyder af bredbånd

Hvis du ønsker at flytte dit internet til JETNET, kan vi hjælpe dig med at opsige dit abonnement hos din tidligere udbyder.

Sådan gør du:

  • Online ifbm. din bestilling: Når du er gennemfører vores købsproces online vil du til sidst have muligheden for at indtaste dine oplysninger fra din tidligere udbyder. Når du har foretaget dette og godkendt behandler vi din opsigelse hos din gamle udbyder.
  • Via telefonen ifbm. den bestilling: Når du bestiller hos en af vores salgskonsulenter på 89 87 98 18, vil de hjælpe dig med at opsige hos din tidligere udbyder.
  • Når du allerede er kunde/har bestilt: Da kan du enten ringe ind til os og får hjælp, eller du kan nemt selv gøre det online. Du logger blot ind på Mit JETNET (vores selvbetjening). Her går du ind under fanen ”Opsig tidligere udbyder” og udfylder informationen om din tidligere udbyder, hvorefter JETNET hjælpe med at opsige din gamle udbyder.

Hvis du har spørgsmål til din opsigelse hos tidligere udbyder, eller ønsker at foretage nogle ændringer, så kan du altid tage kontakt til JETNET via email til hej@jetnet.dk, kontakte kundeservice via chatten, eller bestille et opkald på kundeservice siden.