Baggrund
Hjem » Kundeservice » Ændring af abonnement » Fortrydelsesret, bindingsperiode og opsigelse

Fortrydelsesret, bindingsperiode og opsigelse

Fortrydelsesret

Du har altid 14 dages fortrydelsesret på dine køb gældende fra den dato, du modtager ordrebekræftelsen. Se nedenfor hvordan du gør, hvis du skal fortryde din bestilling.

Opsigelse

Hvis du ønsker at opsige dit abonnement, kan dette gøres med 30 dages opsigelsesvarsel, dog tidligst til ophør af din bindingsperiode.

Vær opmærksom på at der er 6 måneders bindingsperiode gældende fra aktiveringsdato.


Hvis du flytter til en antenneforening, et boligselskab eller en boligforening mv. hvor JETNET ikke på nuværende tidspunkt kan levere (indtast adressen på forsiden HER), skal du kontakte os via email til hej@jetnet.dk, via chatten, eller bestille et opkald på kundeservice siden, så får vi nemlig åbent op for adressen, så du kan få dit JETNET bredbånd med.

Andre tilfælde

Hvis du ønsker at fortryde eller opsige dit abonnement, skal du efter fortrydelse og opsigelsen sørge for at tilbagelevere din lånte router og tilbehøret (strømforsyning, kabler og adapter) til JETNET. Det er vigtigt, at du returnerer dette i tide, så du undgår, at blive opkrævet udstyrets pris på 850 kr.

Udstyret skal sendes retur med “omdeling/levering til adressen” til:
Fastspeed ApS, c/o MatKon, Måløv Byvej 229 K, 2760 Måløv.

Udstyret skal sendes, og kan ikke afleveres personligt på den nævnte adresse. Vi anbefaler, at du får en kvittering for afsendelsen, og at du gemmer denne, indtil vi har bekræftet modtagelsen af udstyret.

Du har mulighed for at melde din fortrydelse og opsigelse ved at kontakte os telefonisk på tlf. +45 89 87 26 86. Du finder vores fortrydelsesformular her.