Baggrund
Hjem » Kundeservice » Bestilling af bredbånd » Har jeg behov for tekniker?

Har jeg behov for tekniker?

Coax/Kabel-TV-forbindelser

Bliver din JETNET-forbindelse leveret via kabel-tv-stikket, og du allerede har et højhastighedsstik i husstanden, har du som udgangspunkt ikke behov for teknikerbesøg. Har du ikke et højhastighedsstik, sender vi en tekniker til at udskifte dette. Det gør vi for at sikre, at du får maksimal hastighed på din forbindelse. Når du foretager din bestilling, vil du automatisk få besked, om der er højhastighedsstik på din adresse eller ej. Det skal vi nok tage hånd om, så du ikke skal bekymre dig om dette.

Fiber-forbindelser

Skal din JETNET-forbindelse leveres via fiber, og er der allerede etableret en fiber-installation i husstanden, så har du som udgangspunkt heller ikke behov for besøg af en tekniker. Du vil automatisk få besked herom i forbindelse med din bestilling af JETNET-forbindelsen.