Hop til indholdet
Tilbage
  • Bestil
  • Kundeservice
    • Bestilling og ændring
    • Betaling & regning
    • Router & wifi-forbindelse
    • Driftsproblemer
  • Mit JETNET

Hjem › Kundeservice › Driftsproblemer › Ingen forbindelse til internettet

Ingen forbindelse til internettet

Tjek om der er driftsproblemer i dit område: Driftsstatus

Hvis der ikke er tale om driftsproblemer med netværket, bør du genstarte dit udstyr. Dette gøres på følgende måde:

På en forbindelse leveret via coax/kabel-tv stikket:

  • Sluk ved at trykke på power-knappen bagpå dit modem eller ved at tage strømkablet ud.
  • Vent 30 sekunder og tænd eller sæt kablet til igen. Der kan gå op til 20 minutter før forbindelsen kommer igen.
  • Når lamperne upstream, downstream og internet lyser konstant, er der igen forbindelse til internettet.

På en forbindelse leveret via fiber:

  • Sluk først for mediekonverteren (boksen, der sidder på din væg, som fiberforbindelsen kommer ud af) ved at tage strømkablet ud, og derefter sluk for routeren ved at trykke på power-knappen eller ved at tage strømkablet ud.
  • Vent 30 sekunder og sæt strøm til mediekonverteren. Vent yderligere 30 sekunder og tænd eller sæt kablet til routeren igen. Der kan gå op til 10 minutter før forbindelsen kommer igen.
  • Når lampen WAN lyser konstant grøn, er der igen forbindelse til internettet.