Din bestilling er modtaget
Step 2
Opsig nu din tidligere udbyder
Udfyld nedenstående information, hvis du vil have vores hjælp til at opsige din tidligere udbyder.
Forbindelsestype hos tidligere udbyder
Opsigelsesdato (nedtagelsesdato)
*Du har valgt en anden dato end din ønskede JETNET opstartsdato! Nedetid eller dobbeltbetalinger kan forekomme, hvis dit tidligere abonnement ophører før eller efter opstart af din JETNET-forbindelse.
Fulde navn
CVR nummer (valgfri)
Tidligere udbyder
Du skal vælge “andet”, hvis du ikke kan finde din udbyder på listen.
Da din tidligere udbyder ikke er på listen, er du desværre selv nødt til at opsige din tidligere udbyder. Det gør du nemt HER ved at bruge vores skabelon.
Kundenummer hos tidligere udbyder
*Bemærk: Har du ønsket en dato, der ligger før udløbet af din bindings- eller opsigelsesperiode hos din nuværende udbyder, har udbyderen ret til at opkræve betaling for den resterende del af din bindings- eller opsigelsesperiode. Hvis du har tv-abonnement, telefoni eller tillægsydelser (fx sikkerhedspakke, cloud-lager eller mailboks) hos din tidligere udbyder – som forudsætter, at du har internet samme sted – så vil de tjenester også ophøre, når dit nuværende internetabonnement ophører.